30 Ekim 2015 Cuma

BTÖ-206/Öğrenme ve Öğretme Kuramları Günlüğü 2.Hafta

Bu hafta Öğrenme ve Öğretme kuramları Öğrenci merkezlilik, hazır bulunuşluluk,ilgi, motivasyon kavramlarını tartıştık. Özellikle Öğrenci merkezlilik kavramdan ne anladığımız ne olduğu hakkında tartıştık ve çeşitli örneklerle pekiştirdik.Öğrenci merkezli eğitim;öğrencinin bilgi düzeyi, ilgisi,kabiliyeti,zeka düzeyi ve her bakımdan yeterlilikleri göz önünde bulundurularak yapılan öğretim çalışmalarıdır.Fakat öğrenci merkezli eğitim dersi öğrenciye anlattırma olarak algılanıyor ve öğrenci merkezli eğitim uygulanıyo sanılıyor.Aslında doğru olanın Öğretmen merkezli eğitim olduğunu anladım.Öğretmenlerinde düşünülerek eiğitim sistemi hazırlanması gerekiyor. Gerçi öğrenci merkezli eğitim de doğru uygulandığını düşünmüyorum.Çok ciddi düzenlemeler gereken bi eğitim sistemimiz var.Hayırlısı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder